Inspirasjon

Så gøy å se at det er mange som er innom og kikker her! 🥰 Vi nærmer oss jo desember med stormskritt og butikkene er jo allerede fylt med julevarer og har vel vært det en god stund! Vi er sånn smått i gang med å få fikset julegaver til nære og kjære! ❤️ Men det tar litt tid både å finne noe men også bare det å komme seg ut av huset med han lille! For julegaveshopping har fått en ny betydning med en liten en i hus! Da må ting planlegges litt mer enn hva vi har gjort tidligere! 😅

Jeg har tatt litt bilder til inspirasjon fra butikkene hvordan en kan ordne til jul hjemme i stua! For det finnes jo så utrolig mye fine dekorasjoner, glitter og glam! Så nå kjenner jeg at jeg faktisk begynner å glede meg litt til å kunne pynte opp hjemme! Men her i huset skjer nok ikke det før helgen føre 1 desember! Om ikke jeg bruker den første uka i desember på å pynte opp! Jeg gleder meg men er også spent på hvordan denne julen kommer til å bli!

Vi skal for aller første gang feire jul sammen med begge familiene og stelle istand til jul hjemme hos oss! Det blir en ny opplevelse og det kommer helt sikkert til å bli veldig bra! En annen ting er at vi kanskje har en litt klåfingret baby som har begynt å krabbe eller ihvertrfall dra seg bortover gulvet og vil helt sikkert dra ned julepynten på juletreet! 😂 Så her kan det komme noen overraskelser på! 🎄 Men gud så gøy det blir! Tenk lille sin første jul og feiring sammen med begge tantene sine, og alle fire besteforeldrene sine! Det kommer jo til å bli superbra! ❤️

En av de første julegavene er allerede pakket inn og det er deilig å kunne stryke noen av lista etterhvert som vi nærmer oss desember! For det er faktisk ganske deilig å tenke på at desember måned kan bli litt rolig og ikke måtte løpe rundt i alle butikker på leit etter de siste julegavene! 😊 Har du startet på julegavene enda?

Ønsker deg en finfin tirsdag!☀️

0 kommentarer

Siste innlegg