Januar måned i bilder! :-D

Heisann! Nå er det ikke mange dagene igjen før januar måned er over og da må vi ha et lite tilbakeblikk på den første måneden i 2019. Tiden går utrolig fort og vi er allerede ferdig med den første måneden. Jeg gleder meg masse til februar og har mye gøy i vente! Men det får jeg fortelle dere om litt senere! 🙂

Månedens serier sett:
– Ny runde med Gossip Girl
– Supergirl
– Quantico

Månedens roadtrip:
– Denne måneden har jeg hatt en roadtrip til Oslo sammen med Marita for å se Disney On Ice.

Månedens bilde:

Månedens middag:
– Gårsdagens middag med biff, ruccolasalat og pommes-frites 🙂

Månedens toppturer:
– Det har fak tisk bare vært en topptur denne måneden og det var opp til Årdalsåsen, verdens glatteste tur 🙂

Månedens gåturer:
– Jeg har hatt noen fine gåturer rundt i byen sammen med familie og venner

Månedens “kjendis” treff: 

Månedens leketøy:
– Min nye aktivitet denne måneden har vært strikking og gjett om det er gøy! 😀

Månedens middagsbeøk:
-Det må være disse to flotte jentene her <3 

Månedens langveisfra besøk:
– Disse tre her <3 Gleder meg masse til å se de igjen om et par uker 😀

Månedens søtsaker:

Jeg ønsker deg en superfin tirsdag så snakkes vi plutselig! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg