Mine mål for måneden som har gått!

Januar er allerede forbi og jeg må nok si at første del av januar gikk noe tregt for min del, mens den siste delen og denne siste uka har gått utrolig fort. Det er rart hvordan ting kan endre tempo når dager og uker varer like lenge i tid! 🙂 Men før hver måned skriver jeg ned noen mål jeg har for den kommende måneden og jeg tenkte at disse skulle deles med dere i dag! Altså de som har vært for januar.

Mål for Januar 2020:
♥ Spise sunt
♥ Lage niste kvelden før
♥ Gåtur minst 2x per uke
♥ Lage tid og rom for venner
♥ Legge fra seg jobben på jobb

Disse står på lista mi for mål i januar og jeg må si at de fleste har jeg klart å gjennomføre ganske bra! Jeg startet måneden med å holde meg unna sukker og godteri, men den siste uka her har rett og slett vært helt grusom mot meg, jeg har spist så sykt mye sjokolade at det skulle faktisk ikke vært lov!.., Men de første ukene klarte jeg meg veldig bra! 🙂

Når det gjelder det å lage niste kvelden i forveien, så gjorde jeg også dette de tre – fire første ukene av måneden, men denne siste uka har jeg heller hatt med meg knekkebrød og pålegg på jobb, så jeg ikke har trengt å lage niste kvelden før. Men det har blitt mange salater denne måneden med mye forskjellig godt oppi den! 🙂

Gåtur to ganger per uke det har vi klart å holde gjennom hele januar og jeg har et nytt mål for februar og det er at disse gåturene skal økes med en ekstra gang per uke så det blir spennende å se om vi klarer å få det til! Nå blir det heldigvis litt og litt mer lyst ute for hver eneste dag som går, så det øker oddsen min for å komme meg ut døra ihvertfall! 😀

Det å tilbring tid sammen med venninner er en utrolig viktig del av livet for meg ihvertfall og denne måneden har jeg klart å få til flere forskjellige ting med venninnene mine og det er så utrolig deilig! Det å ha en kveld hvor en kan snakke sammen bare oss to eller tre eller en hel gjeng! Det viktigste er igrunnen bare å sette av tid til å være sammen med de! <3

Og det siste punktet har vært en av mine største utfordringer, jeg er fæl til å ta med meg jobben hjem og dette året har jeg som mål at den skal få lov til å bli igjen på jobb. Jeg skal ikke tenke for mye på den når jeg er hjemme og sammen med andre. Men dette jobber jeg med daglig og noen dager går jo det mye bedre enn andre dager, men det er lettere å legge jobben fra seg når en kommer hjem til noen og snakker om andre ting, eller går seg en deilig tur etter jobb, da får jeg fokuset over på noe annet og klarer å legge fra meg det som skjedde før gåturen på en annen måte! 🙂

 

Pleier du å sette deg noen mål før hver måned eller tar du ting som det kommer uten å tenke noe særlig over det? 🙂

Ønsker deg en finfin søndag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg