Jeg har fått dilla!

Heisann og god fredagskveld! I dag har jeg også vært på skolen og hatt en veldig bra dag, vi får alltid utlevert en blokk med ark som inneholder dagens forelesning med linjer til å kunne notere på ved siden av hvert lysbilde, dette har jeg pleid å skrive inn i word dokument på mac´n men i dag gjorde jeg noe helt annet, jeg skrev de viktigste tingene ned på arket og satt bare å lyttet og siden jeg er den typen som må holde fingrene opptatt for å holde på konsentrasjonen hadde jeg i dag putta med meg strikketøyet som jeg startet på i går kveld.

Jeg har nemlig lenge snakket om at jeg ønsker å strikke noe som er litt større og mer avansert enn et pannebånd, men det må ikke ta for lang tid.. Så etter en tur ned til garnbutikken fikk jeg hjelp til å finne ut hva jeg skal strikke og hvilke farger som kunne passe sammen! Så i går kveld og i dag har jeg strikka “så svetten renner” haha neida, men det har ihvertfall vært sykt gøy så langt og det går fort fremover så gleder meg til å vise dere fremgangen på søndag! Men som sagt startet i går kveld! Så vi får se hvor fort dette kommer til å gå eller om jeg mister gnisten.. Men akkurat NÅ er det supergøy og jeg skal strikke masse i helgen! 😀

Har du noen strikkeprosjekt på gang, eller noe annet du har fått dilla på?

2 kommentarer
    1. kjekt å strikke og jeg liker å se dere unge som tar opp tradisjonen også :=) jeg strikker meg genser i tynn sisu garn på pinne nr 2,5 og 3 ,det tar litt tid men det kommer jo en ny vinter,lykke til

      1. Ja veldig kjekt å strikke enn så lenge, og ja skjønner at pinne 2,5 og 3 tar noe lengre tid enn min på pinne 10! 😛 Men jeg er litt utålmodig av meg så må ha noe jeg virkelig kan se fremgang på! 🙂 Tusen takk! 😀

Siste innlegg