“Jeg vil også”

Det å skulle gjennomføre en treningsøkt er ikke alltid like enkelt, men her om dagen fikk jeg et godt energinivå over meg og tenkte jeg skulle avslutte gåturen med litt styrke inne på gjesterommet. Rigget meg til med mattene på gulvet og fant frem treningsbånd og vekter som skulle brukes. Og kommer så vidt i gang med første av 3 runder før jeg har en hund over meg… Han hadde ingen plan om at jeg skulle få lov til å gjennomføre denne økta..

Så det ble rett og slett ingen matte på meg.. Jeg gjorde øvelsene på gulvet mens han lå og koste seg på mattene for jeg hadde jo bestemt meg på forhånd at i dag blir det en styrkeøkt. Og det ble det faktisk! Ganske koselig med selskap også da! Men om økta ble like effektiv, det kan jeg vel kanskje ikke love og si for høyt, men jeg gjorde tre runder av alle øvelsene og det er jeg fornøyd med! 🙂

Fikk plass på matta til å tøye ut!

0 kommentarer

Siste innlegg