“Jentenes dag”

I dag er det jentenes dag, sa ei frøken på 5 år når hun møtte meg i barnehagen i dag. Det er fint at de små også følger med og får kjennskap til denne dagen tidlig. Heisann og god fredag ettermiddag til deg! 😀 Jeg sitter her i sofaen og putter på litt negllakk og gjør meg klar for besøk om ikke så alt for lenge. Jeg har en nyvasket leilighet og sola har varmet godt her i dag! En deilig start på dagen det! 😀 Nå får jeg som sagt snart besøk og det gleder jeg meg masse til! Får besøk av ei barndomsvenninne så det blir nok veldig bra!

Det er kvinnedagen og jeg hadde bare lyst til å Gratulerer deg med dagen og si at vi er heldige vi som bor i Norge og kan bruke stemmen vår akkurat slik vi selv vil! 🙂 Ønsker dere alle en fantastisk fredag og start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg