Juledekorering

Heisann! Det nærmer seg jo desember med stormskritt nå og jeg var den uka som var på café-besøk sammen med mamma og søstra mi og der spilte de julemusikk, og det tror jeg var første gang i år at julemusikk ble lyttet til. Men nå tenker jeg at det er mer og mer innafor for hver dag som går! Jeg har til og med vært på julebord med jobben og spist ribbe for første gang i år. Så nå kan vel desember bare komme etterhvert!😊

Jeg gleder meg til å kunne sette opp juletreet 🎄 og få opp litt julepynt i heimen, men vi skal ha besøk til helgen så lurer på om det ikke blir noe julepynt i huset før etter at de har vært på besøk, da vi må ommøblere litt for å få plass på mini sitt soverom til de som skal overnatte! 😊 Og da er det litt teit å ha begynt å pynte til jul og måtte flytte på julepynt i tillegg til andre ting! 😂

Jeg har sendt Mathias ut for å finne litt mose som kan brukes til dekorasjoner inne. Det er jo veldig enkelt å hente litt mose ute i naturen og ta den med seg inn, det er helt gratis, dufter godt og det blir fine dekorasjoner! 🌱 Noen skal lages i boller og andre knyttes som baller slik som jeg gjorde i fjor.

Har du pyntet til jul i heimen enda? 🤶

0 kommentarer

Siste innlegg