Julegaver – innpakning

Heisann! vi er kommet til den tredje og nest siste helgen før julaften! Nå er det ikke lenge igjen før en bør være ferdig med årets julegaver og jeg kan faktisk si med hånden på hjertet at jeg er ferdig med alle årets julegaver, jeg er som regel den som venter lengst og holder på lenge med julegavene! Men i år har det gått unna og jeg skal fortelle dere en liten hemmelighet, og det er at jeg i år har bestilt så og si alle julegavene på nettet! Jeg har rett og slett netthandlet så og si alle! :-O Jeg har vært innom på kjøpesentrene noen ganger, men finner liksom aldri det jeg faktisk ønsker å gi, derimot har nettbutikkene hatt de fleste gavene jeg har tenkt på å gi!

Så skal det sies at jeg vet at ved å kjøpe alle gaver på nett så støtter jeg ikke butikkene i lokalsamfunnet mitt, men når det er vanskelig å finne ting i butikkene, da tyr jeg til nettbutikkene. Da kan jeg enkelt sitte hjemme i sofaen og bestille varen hjem til nærmeste postkontor, dette gjør at jeg kan spare tid på shopping i butikker og på senteret og heller bruke tiden på andre gøye ting! 🙂

Men jeg tenkte dere skulle få se årets gaveinnpakning, jeg har gått for det simple, men pene om du spør meg, men nå er vi jo alle forskjellige i smak og kan jo syntes at mitt simple og pene ikke er helt den stilen du selv er ute etter! 🙂 Jeg har helt enkelt og greit brukt gråpapir og hyssing, på disse pakkene ble det hvit hyssing, men jeg har tidligere brukt rød hyssing for å få litt farge. Så har jeg stempler og har stemplet gavene med små snøkrystaller for å gjøre den litt mer dekorativ. Pynt gjerne med et lite juletre og eller til/fra lapp i farge! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg