Julegaver

Reklame | Fotoknudsen

Vi er allerede kommet til midten av oktober og det begynner faktisk å nærme seg jul! Jeg har allerede begynt å tenke på hva jeg skal gi andre i julegaver og begynt å lage enkelte av de, da noen må lages, mens andre må kjøpes. Og et stort spørsmål er jo hva skal man gi til de som har alt? Det er så utrolig vanskelig! Jeg har også begynt å tenke ut hva jeg selv ønsker meg og hva vi ønsker oss til lille, for det er greit å ha noen ønsker å komme med etterhvert som vi nærmer oss jul! 😊 Hehe ja du synes sikkert dette er alt for tidlig å begynne å tenke på enda, men her går ukene fort!!

Tidligere år har jeg laget fotobøker til meg selv, fra året som har gått og det er jo en utrolig fin gave å få også, fotobok fra barn, barnebarn eller bare opplevelser som en har sammen! Det å se tilbake på bilder på telefonen, gjør jeg sjeldent, men det å åpne et album det er koselig det! Se på alle bildene fra årene som har gått! ❤️

Hos Fotoknudsen får du akkurat nå 40% rabatt på veldig mange produkter!

Meg og Mathias har også snakket litt om hvordan vi vil gjøre det i desember i år, for de siste to årene har vi laget adventskalender til hverandre, hvor vi har åpnet en gave hver dag, men dette krever en del arbeid på forhånd også blir det også ganske dyrt etterhvert så vi har vel igrunnen kommet frem til at vi heller skal gi hverandre en litt større gave en gang i uken istedenfor hver dag 😁

Har du startet på julegavene?

0 kommentarer

Siste innlegg