Julimåned

Vi er jo kommet halvveis inn i august og jeg innså akkurat at tilbakeblikket til forrige måned og hvordan det har vært, har jeg jo helt glemt så tenkte at det nå var på sin plass og oppsummere den fine sommermåneden med et skikkelig bildedryss! 😀 Håper du er klar for et lite tilbakeblikk til sommer, sol og varme dager! Kjenner jeg lengter tilbake igjen allerede og det er ikke helt heldig siden vi bare er i august og det er 10 til 11 nye måneder i vente før jeg kan få sol og sommer tilbake!

Det var jo mange fine varme dager i starten av juli og de måtte nytes til det fulle, det ble noen timer på verandaen hjemme hos mamma og de, der får en liksom snudd og ordnet seg som en selv ønsker, og ikke minst sjøen rett på nedsiden som gjør en varm sommerdag overkommelig! 🙂

Det ble også en hel del båtturer i starten av juli sammen med familie og venner 🙂

Prøvde å holde på sunnhet og hverdag noen dager utover i ferien, men sjokolade, potetgull og mange gode og digge grillmiddager tok fort over og smoothie bollen ble fort skvist ut av rekka! haha nå gleder jeg meg til å komme igang igjen med hverdag, sunne og gode middager og ikke minst la godteriet få kun en dag i uka igjen og ikke hele uka! 😛

Vi feiret i år bursdag i full 80 – talls stil og det ble en sinnsykt bra kveld! 😀

Dagen etter bursdagsfeiringen var det klart for den årlige Postgirobygget konserten med vors på brygga til Birgitte! 😀

Månedens toppturer:
I juli måned ble det bare en topptur og det ble opp til Årdalsåsen, alltid en fin og deilig gåtur!! 😀

Månedens gåturer:
Men det har blitt en del gåturer rundt i nærområdet og det er utrolig deilig. Vi hadde også noen fine dager i Danmark og startet første dagen med en god gåtur ut til Rubejergs fyr!

Det beste med Danmarksferie må være de lange fine sandstrendene som er langgrunne og har en sykt deilig bunn! 😀

Favoritt antrekket som mange av dere sikkert allerede har fått med dere er dette olaskjørtet og skappelgenseren! 😀

Juli måned var helt magisk og jeg gleder meg allerede til neste sommer! Men tror vi skal få en fin høst og vinter også! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg