Junimåned :-)

Reklame | IdealofSweden

Heisann og god morgen til deg! Her går uka unna og det nærmer seg sommerferie for vår del veldig snart! 😀 Sola har ikke vært helt med oss de siste dagene men hva gjør vel det? Godt med litt regn også! 🙂 Da var jo allerede juni måned over og det er den første dagen i juli måned, den beste måneden i året! 😛 Vi startet denne måneden med en deilig langhelg hjemme hos mamma og pappa, det ble kjøring med vannscootere, lek med paddelboardet og masse vannaktivitet sammen med familien! Brage badet og koste seg veldig i vannet! 😀

Jeg ordnet meg ny telefon og fikk nytt deksel i posten! Disse er allerede godt brukt og jeg elsker alle de fine mønstrene IdealofSweeden har, bruk koden “ID15-166610” og få 15% ekstra på ordenen din! 😀

Et av månedens fineste bilder! Tønsberg er fin! 😀

Fruktsalat og fine blomster!

Fikk også boka fra fjoråret i posten! Den er så sinnsykt fin og jeg elsker å bla meg gjennom den! 😀

Solnedganger er ufattelig fine og jeg elsker å ta bilder av de! 😀

Ønsker deg en finfin onsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg