Kickstarte dagen

God morgen, og god torsdag til deg! I dag skulle jeg egentlig ha vært på jobb så det at jeg sitter i sofaen her hjemme nå er helt nydelig. Ja jeg var så heldig å få fri likevel 🙂 Så nå er jeg i gang med frokosten før jeg skal ut døra og få til en treningsøkt av et eller annet slag. Dere skal få vite hva det ble litt senere i dag, for akkurat nå har jeg ikke peil på om det blir topptur eller en økt på senteret 😛

En ting er sikkert og det er at jeg allerede savner våren sommeren og tidlig høst, med et knallvær og god temperatur! 🙂 Her ligger snøen heldigvis på bakken og det er ikke bare is og holke, så det er deilig. Så siden vi har den årstiden vi har så håper jeg at snøen blir liggende og temperaturene holder seg like under 0 noen uker til 🙂 Jeg håper du får en finfin dag enten du er så heldig å ha fri i romjula eller om du er en tur på jobb! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg