Klar, ferdig, kjør!

God kveld kjære du! 🙂 Du som ennå er våken og klar for å lese litt mer blogginnlegg før du skal finne senga. Her har det gått sånn passelig i ett i dag og timene bare suser forbi. Når jeg var ferdig på jobb i dag dumpet jeg ned i stolen i garderoben og ble sittende der for å roe meg litt og få en liten pause før noe nytt starter, plutselig så popper det opp på kalenderen på mobilen “fysio” og jeg bare “shit!” det var i dag ja… Det betyr at jeg faktisk må få av meg utetøyet og få på meg noe som er litt mer innafor å møte opp hos fysio med! Jeg kan med andre ord ikke sitte å nyte roen i garderoben!  haha… Jeg får av meg tøyet får skiftet og gått en tur på do før jeg suser ut porten på jobb og er klar for fysio.

Det har jo vært den deilige solen ute i dag og føre fysiotimen var jeg sykt klar for å gå opp Årdalsåsen, men når fysiotimen var unnagjort hadde hu “rota” så mye med kroppen min at jeg måtte hjem å slappe av litt på sofaen før jeg kunne ta meg til noe annet og da ble det faktisk ikke prioritert noen gåtur, veldig synd, men sånn ble det i dag! Jeg får prøve å komme meg opp i løpet av helga! 🙂 Jeg har derimot brukt dagen produktivt til oppgaveskriving og skulle nå gjerne sagt at jeg nærmer meg ferdig, men neida det gjør jeg overhode ikke! :´( Men en får jo bare kjøre på så blir den nok ferdig før innlevering på mandag! 🙂

Jeg håper du har fått deg en tur på trening enten det er snakk om gåtur ute i det fine været eller en økt på senteret, godt er det uansett hva det nå måtte være! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg