Klar for topptur!

God morgen og god søndag til deg! 😀 Jeg har hatt en rolig morgen med frokost og serie før jeg skal ut å gå tur om ikke så alt for lenge! Titoppern er jo startet igjen og det må utnyttes, ja jeg er noen dager etter 1. Mai men man har heldigvis god tid på seg! 😀 I dag skal vi gå opp Fantekjerringskollen og det tror jeg blir veldig bra! 😀

View this post on Instagram

Ny topptur til Fantekjerringskollen med @julieblie !!🙌👌👍☀️ #titoppern #2av10 #dnt #dnttelemark #turistforeningen #grenland #gulset #gulsetmarka #topptur #nature #smile #hiking #nike #2xu #fintpåtur #rundtur

A post shared by Silje Stifoss (@siljestifoss) on

Jeg fant bilde fra Fantekjerringskollen men det var vist en stund siden sist tur opp dit så det er absolutt på tide med en ny tur! 😀

Ønsker deg en finfin søndag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg