Klønete og teit?

Ja kanskje jeg er det her jeg står og danser midt i stua foran TV, men jeg er også en dansetime nærmere det å bli god og kunne dette! Alle må starte en plass, vi er ikke verdensmestere før vi har prøvd og heller ikke første gang vi prøver. Det tar tid og øvelse for å bli god, men alle kan klare det dersom en vil og gjør noen forsøk uten å gi opp med en gang! 🙂

I dag til mårran våknet jeg da Mathias skulle på jobb, jeg hadde selv senvakt og tenkte jeg skulle sove ihvertfall en time til, men etter å ha ligge en liten stund i senga bestemte jeg meg for å heller stå opp, få på meg treningstøyet og finne frem en online workout som kunne gjøres hjemme på stuegulvet foran TV. Da trengte jeg faktisk ikke kle på meg så alt for mye og jeg måtte ikke pakke med meg noe for å dusje og skifte, jeg har alt her hjemme og kan gå rett i dusjen etter økta! Det tror jeg må være noe av det beste med å ta treningsøkta hjemme! Men man finner også mange grunner til ikke å skulle gjøre det hjemme også! Men dersom du klarer å holde konsentrasjonen hjemme og får til en effektiv og god treningsøkt så vil jeg anbefale det! Det er helt gratis og du kan gjøre det når og hvor du selv vil! 🙂

Etterpå ble det litt blogging og frokost føre dusjen kalte på meg!
Jeg håper du får en finfin ettermiddag og husk at det er ikke alltid så mye som skal til! En liten økt hver dag gjør store endringer i helsa di!

0 kommentarer

Siste innlegg