Komentarfeletene – La oss få trene i de klærne vi vil

Heisann og god fredag! Denne uka har vært i det meste  Jeg aget.tror ikke jeg rakk å åpne øynene ordentlig på mandag før jeg traff fredagen i dag. Men det har jo skjedd utrolig mye på denne uka og det er helt sinnsykt. Mitt aller frste debattinnlegg ble publisert i BT (Bergens Tidene) på onsdagskvelden og i går kom den ut i papiravisa. Jeg hadde egentlig tenkt til å holde meg unna kommentarfeltene, men klarte selvfølgelig ikke det..  Du finner debattinnlegget på avisa HER dersom du ikke har fått det med deg enda.

Men ja jeg har jo streifet innom alle disse kommentarene og jeg må jo bare le når folk som aldri har satt sine bein på innsiden av et treningssenter skal kommentere. Det blir liksom så utrolig rart for min del! Men ja alle skal jo ha mulighet til å si sin mening.

Den ene er hentet fra facebookkommentarfeltet mens den andre er hentet fra kommentarfeltet på BT sine sider. Gøy å se at det skaper engasjement hos så mange mennesker 😊

Ønsker deg en superfin fredag 😄

0 kommentarer

Siste innlegg