Kontroll på matinntaket?

Heisann og god morgen til deg! Det er allerede blitt onsdag og vi er halvveis gjennom uka! Jeg gleder meg allerede til helg og den kan nesten ikke komme fort nok! 😛 Men jeg har denne uka bestemt meg for å bli litt bevisst hva jeg putter inn i kroppen min og prøver å holde meg unna alt det usunne.. Dette er ikke lett da jeg tror jeg kunne spist hele dagen lang! Jeg har en mage som “aldri” blir mett, eller jo den blir mett men jeg kan spise ganske mye mer enn hva jeg faktisk trenger!

Mandag og tirsdag denne uka har jeg klart å holde meg til 3-4 små, sunne og gode måltid fremfor å spise enda oftere og da blir det automatisk mer mat også! 🙂 Jeg tror jeg har funnet mine teknikker for å komme meg gjennom dagen uten å småspise hele tiden og tekoppen er til utrolig god hjelp! Da jeg gikk på vekta i dag til mårran hadde jeg en nedgang  på 2,6kg på 2 dager! ???? Det er gøy å se endringer så kjapt og ja vet at det å veie seg hver dag ikke er så lurt, men gøy å se litt fremgang nå i starten, og nei jeg kommer ikke til å gå ned like mye ukentlig de neste ukene,  det hadde jo nesten vært farlig spør du meg!

Nå er jeg klar for jobb! Ønsker deg en finfin onsdag, så skal jeg prøve å oppdatere dere litt senere i dag, men onsdager er en noe hektisk dag da det går fra jobb  ⇒ Fysio ⇒ Middag hos mamma og pappa ⇒ turning frem til 21.30 🙂 Så en hektisk men bra dag i møte! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg