Kristansandtur

Heisann og god mandag til deg! 😀 I dag har vi hatt en utrolig rolig start på dagen mini ligger godt og sover om nettene og vi hadde bare en tur opp i natt, så våknet han i sju tiden og da løftet jeg han over i senga mi så han kunne få litt mat mens vi delvis fortsatt lå med øynene igjen og kunne sove videre når han var ferdig spist. Så da sto jeg ikke opp før halv ni. Og klokka går sykt fort, jeg startet dagen med å montere sammen vogna igjen da hele har hatt seg en tur i vaskemaskina, litt av en prosess å få den sammen igjen, men det gikk tilslutt! 😀 Nå er frokosten fordøyd og Brage ligger klar for en gåtur om ikke så lenge! 🙂 Så var det rydding av nyvasket klær og sette i gang ny maskiner føre litt frokost ble spist!

Men tenkte jeg skulle fortelle dere litt om helga, vi har jo storkost oss på hotelltur til Kristiansand i helga! Helt nydelig med en tur på hotell! 😀 På fredagen hadde jeg “bestilt” middag/kveldsmat hos Tante i Lillesand, så da ble det deilig lasagne der sammen med mamma, pappa, Marita, kusiner og barna til kusina mi, da var det endelig deres tur til å hilse på lille minien vår! <3 Veldig gøy og koselig å vise han frem 🙂 Så da ble vi der utover kvelden og tok med oss Marita tilbake til Kristiansand før en god natts-søvn ventet på oss, og da ble det mange timer på øyet føre mating skulle gjøres! 🙂

Lørdagen hadde vi avtalt med Marita at vi skulle møtes for lunsj i byen, vi hadde egentlig tenkt til å spise lunsj på Bønder i byen men der hadde de bare sitteplasser inne og det regnet litt ute så vi var avhengig av tak ute, derfor endte vi opp på Egon midt i Markens, det er jo gøy å se litt liv og mennesker når en først er ute på restaurant og i storbyen! 🙂 Mathias bestilte en Chicken Bowl, den kan anbefales på det sterkeste!!

Jeg bestilte meg en bakt potet da det var lenge siden jeg hadde spist dette! 🙂

Også ble det tid for litt mer shopping i byen, vi har begynt å handle inn til dåp og det er ikke bare en ting man skal ha da nei… men veldig gøy å finne bordpynt og ordne i stand! 😀 Etter noen timer med shopping gikk vi bort til Happy Donut og kjøpte med oss noen på føre vi satte oss i lobbyen på hotellet noen timer 😀

Etter litt ble det. en dusj og stelle seg klar for å ut å spise på Bellini sammen med Hanne og Erlend og hilse på deres lille baby 🥰 På Bellini var det mye godt å velge mellom og jeg valgte Tortellini og dessert som vanlig! 😀

Som dere sikkert skjønner har helgen vært helt tipp topp og vi gleder oss allerede til neste tur! 😀

Nå venter dagens gåtur på meg! Vi snakkes! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg