Last weekend

Hei på deg og god ettermiddag! Jeg har funnet sofaen, mat og en film for å koble ut litt etter en aktiv dag på jobben. Men tenkte jeg skulle dele noen bilder og litt fra helga som har vært, jeg fikk avspasert litt på fredagen så da fikk jeg god tid til å komme meg ut og på tur etter at jeg var ferdig på jobb, men før det ble mørkt ute, så da hadde Marita og jeg oss en deilig topptur opp til Årdalsåsen. Utsikten er det jo aldri noe å si på og med herlig selskap så kan det nesten ikke bli bedre! 😀

Fredagskvelden ble det familiekos meg skikkelig rekeaften hjemme hos mamma og pappa, en finfin kveld med mye latter og kos før det bar hjem og i seng etter å ha sovnet litt på sofaen! 😛 Lørdag hadde jeg meg en gåtur på rundt en timestid før jeg reiste ut i bambleskauen for å være sammen med familien og plukke ut det fineste treet for jula! 🙂 Så da var vi klare for å stelle oss og finne frem lørdagsantrekket og ta seg en tur til ei god venninne for en super koselig kveld! 😀 Og søndagen ble en rolig dag med film og kos sammen med Marita føre jeg på kvelden tok meg en liten økt på senteret! 🙂

Marita hadde baka deilige sjokoladekuler så det ble et par slike på toppen av fjellet før vi startet på tilbakeveien igjen 🙂

Så nå sitter jeg her 1 time senere enn da jeg startet på dette innlegget og bør vel kanskje få ut fingeren og komme meg avgårde på trening. I dag var sofaen litt for god føles det ut som, men bør komme meg ut av den og ned på senteret! 🙂 Jeg ønsker deg en fin tirsdagskveld ihvertfall! <3

0 kommentarer

Siste innlegg