Lillelørdag! :-D

God onsdag til deg! Her har vi lukka øynene litt ekstra lenge i dag, da jeg har vært våken noen ganger i løpet av natta. Er ikke bare bare med en liten mini i magen som er aktiv når vi andre vil sove! Men da er det ekstra godt å vite at en kan lukke øynene litt ekstra på mårran når en først får sovet litt! 🙂 Jeg har startet dagen med litt frokost og i dag ble det speltlomper med agurk, paprika, tomat, ruccola, paprika kalkunskinke og gulost. Helt perfekt start på dagen spør du meg! 🙂

I dag er første dag denne uka jeg ikke har noen store planer på agendaen og det skal igrunnen bli ganske så deilig! På mandag hadde jeg basseng trening og i går var jeg en tur på cafe sammen med noen herlige damer som også venter barn. Det er utrolig koselig og deilig å ha planer i løpet av uka og jeg ser at jeg ikke kommer til å kjede meg de resterende ukene frem til mini kommer, men så synes jeg også det er utrolig deilig med noen dagen sånn som i dag. Da jeg ikke har noen planer og kan kose meg hjemme, vaske klær, rydde og ordne i mitt tempo.

Selv uten planer på agendaen venter som vanlig en gåtur med Brage, han trenger luft hver eneste dag og ligger nå ved siden av meg, ganske klar for en gåtur! Så det blir vel neste “oppgave” på programmet! 😛

Ønsker deg en super fin onsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg