Lørdag, let’s do this! 💪

God morgen og god lørdag til deg 🤩 I dag tenkte jeg at jeg skulle sove ut og ta det helt med ro, ikke noe stress, men etter å ha snudd meg rundt tre ganger i senga fant jeg ut at jeg like gjerne kan stå opp og komme i gang. Så nå er frokosten ferdigspist og jeg er snart klar for trening, har ikke bestemt meg for om det blir egentrening eller Tabata om en time 🙈 sykt vanskelig valg haha 😂 Men ennå noen minutter igjen før jeg må bestemme meg! 😊

Dagen I dag skal nytes og jeg skal slappe av samtidig som jeg får gjort litt 😊 så sengetøyet er hivd på vask, og snart trening så venter en liten tur på Down Town for å hente pakke og kjøpe en flaske vin til i kveld 😊 så det blir nok veldig bra 😊

 

Jeg ønsker deg en finfin lørdag og håper den blir bra 😄😘

0 kommentarer

Siste innlegg