Love <3

God morgen og god lørdag til deg! Jeg hadde en utrolig fin kveld i går og bare elsker fine kvelder med masse fine folk! <3 Disse dagene har flydd avgårde og jeg har gjort masse jeg vanligvis ikke føler jeg har så god tid til! Mens oppgaven har ligge litt på søvhetssiden har jeg fått møtt mange venninner og det er hyggelig! 🙂 I går kveld fikk jeg besøk av fineste Tina og Marita og vi laget taco og glemte tiden helt! Vi har som vanlig masse å snakke om! 😀

Disse to jentene her! <3 Åhh så glad jeg er for å ha de to i livet mitt! <3 Smil latter og en god del kjærlighet finner man i disse to fine jentene. Jeg hadde en superbra ettermiddag og kveld i går sammen med de og er evig takknemlig for tiden sammen med de <3 I dag venter en like innholdsrik og fin dag! 😀 Ønsker deg en fin lørdag og håper den blir bra! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg