Love, Happy, Smile

Heisann! Jeg har prøvd å drøye dette så lenge som overhode mulig, men det er vanskelig å holde det for meg selv så mye lengre da jeg er så glad og dette trodde jeg ikke skulle skje med det første.. men det å finne en som setter pris på deg akkurat slik du er og som er en støtte og glede i hverdagen er utrolig deilig. For ja som kanskje noen dere har følt litt på, så har jeg faktisk fått meg kjæreste. En kjæreste som jeg er blitt utrolig glad i og som jeg vet er glad i meg også!

Det er godt å være to og kunne spise middag sammen og tilbringe ettermiddagene sammen, det er noe jeg lenge har hatt lyst til, men som ikke har vært så lett å få til. Men nå gjør vi det nesten daglig og det er så deilig å ha en å kunne dele øyeblikk sammen med. Jeg har jo også vært så heldig å få verdens beste hund med “på kjøpet”, da jeg valgte å tilbringe mye tid med han her og at vi den dag i dag er kjærester. Så har jeg også sagt ja til å ta ansvar for godgutten og være tilstede for han også! <3 Verdens skjønneste, men han krever oppmerksomhet, gåturer og sosialisering, akkurat slik vi mennesker trenger! 🙂

Jeg gleder meg masse til fortsettelsen og håper det er vi to som skal leve livet fult ut sammen <3 Jeg har funnet meg en snill, omtenksom og rett og slett helt perfekt kjæreste. Som ser meg og er en støttespiller i hverdagen, vi løfter hverandre opp og frem og gir hverandre energi og det er utrolig deilig! 😀 Han snur en kjip og tung dag til noe bedre og det er deilig å kunne komme hjem og få energi av den andre når du føler du er helt på bunn selv! <3 Tusen takk for at du er du! <3

0 kommentarer

Siste innlegg