Love is in the air <3

Heisann og god lørdag formiddag til deg! 😀 Jeg har kommet meg ut av senga og fått satt meg ned i sofaen, spist litt rester fra i går og skal snart bevege meg, men aller først litt strikkekos må til! 😀 Det gikk plutselig opp for meg her jeg satt at jeg måtte komme meg ut døra og få flytta på bilen, ide jeg hørte traktoren startet med og måke på utsiden, den sto jo selvfølgelig midt i veien.. Så da var det bare å få hivd på seg noen klær og kommet seg ut! 🙂 Nå er bilen trygt plassert inni garasjen så kan han måke så mye han selv ønsker! 🙂

Men for å komme inn på overskriften så hadde jeg i går besøk av ei av mine barndomsvenninner og hun hadde med seg en veldig hyggelig gutt. (Ja jeg har fått lov til å skrive om dette) Så det var utrolig koselig å hilse på han og se hu igjen! Evigheter siden jeg så hu sist, men som alltid føles det jo ikke ut som lenge siden i det hele tatt, praten går av seg selv <3

Så må jeg jo bare si det at jeg syntes det er aller hyggeligst når gjestene vil være med på bildet og jeg får legge det ut i tillegg! <3 Hehe ser jo alltid ut som at jeg bare har dekt på til flere også er det bare meg som spiser 😛 haha neida! Men ja disse to finingene her, Håkon og Veronica, koste jeg meg masse med i går! Vi fant frem “Ryktet går” og kaplastavene som bygges oppå hverandre som et tårn, gjett om det ble mye latter og god stemning 😀 <3

 

Jeg ønsker deg en superfin lørdag så snakkes vi <3

0 kommentarer

Siste innlegg