Lunsj ute i naturen!

Heisann! I helga som var hadde vi oss en tur ut på gåtur sammen med venner, etterlengtet å endelig se disse supre menneskene igjen! Det er rart at en ikke bare kan møtes, klemme hverandre og sitte oppi hverandre om dagen! Vi fant derfor ut at en gåtur i frisk luft må vi kunne få til! Derfor pakket vi sekken med det vi trengte for en dag ute sammen med friluftsmenneskene! Jeg har aldri vært rutinert med å lage mat på tur, annet enn å grille pølser selvfølgelig! Det tror jeg alle får til! Men denne gangen skulle vi spise amerikanskgryte på tur. Det er en ganske ny opplevelse for min del!

Vi har nemlig hatt med oss primus og laget mat på denne! Jeg har et lite tilbakeblikk fra da jeg jobbet i Kristiansand, da hadde vi med oss primus på tur med barna, men da hadde jeg som regel ansvar for barna mens kollegaen min tok ansvar for primusen. Men du hvor lett dette var, Håkon er jo proff og det så sykt enkelt ut der jeg satt og kikka på! Jeg hadde pakket med kopper som vi kunne ha dette i, det er jeg vant med fra barnehagen av så null problem med kopp og skje til denne type mat! 🙂

Kakaoen var også pakket og varmt vann! Det ble en super tur for to og firbeinte og vi fikk snakket en hel del, så det var veldig hyggelig! Jeg krysser fingrene for flere turer som dette og gleder meg allerede til neste gang! 😀

Er du vant med primus på tur og stoppe opp og lage mat på en dagstur? 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg