Lunsjtips! 🧇


God fredag til deg! Her i huset har vi startet med lavkarbodiett, jeg får vondt i magen av sukker, gjær og stivelse så må begrense inntaket av dette, så da passer lavkarbodietten godt til meg! Men det blir jo mye egg om dagen og det kan bli litt for mye av det gode spør du meg! 😂 Vi har funnet frem et par oppskrifter som er super enkle, men som gir litt variasjon i måltidene til frokost og lunsj! 😊

Eggehviterundstykkene var super enkle å lage, du trenger 4 eggehviter og litt salt som du pisker luftig, legger utover på et stekebrett og steker på 180grader til de har fått en gylden farge 😄 de fire plommene kan du bruke til eggerøre så er ingenting bortkastet 😊

Vafler av egg og ost, du trenger 4 egg og 100g ost, vi brukte vanlig gulost denne gangen, men ønsker du mer smak kan du velge annen type revet ost i butikken 🥰 disse var sykt gode! Verdt å prøve! 😄

Og hvis ikke så var denne lunsj-tallerkenen også veldig god! Laget en kombinasjon av det som lå tilgjengelig i kjøleskapet! Jeg er så heldig at det å spise vannmelon går fint for magen så dette er en av de få fruktene som faktisk går an å spise for min del! 🥰

Ønsker deg en superfin fredag og start på helga! 🤩

 

0 kommentarer

Siste innlegg