Lykke

Heisann og god søndag kveld! 😀 Her har dagen gått i ett og det har blitt en veldig bra dag! Så det er jeg veldig glad for! 😀 Jeg startet dagen med litt oppgaveskriving og cheerleading på tv før jeg stella meg og gikk ut døra for å hente jentene og reise på lunsj. I dag var vi på Lykke i Skien, der har jeg ikke vært siden de byttet navn og gjett om de hadde masse god mat! 😀 Jeg safet som vanlig med en deilig Kylling sandwich 🙂

Og meg og Silje må som vanlig ha dessert! haha dør av oss, det er alltid oss som ender opp med dessert, men hvordan kan man motstå det aller beste med cafebesøket? 😛

Etter noen timer hjemme på sofaen ble det bowling sammen med noen andre venninner og det var utrolig koselig! 😀 Gøy å få frem konkurranseinstinktet også innimellom og gjett om det kommer frem når jeg spiller bowling 😛

0 kommentarer

Siste innlegg