Mai Måned!

God lørdag morgen til deg! Her skinner sola og jeg gleder meg til ny gåtur om ikke så alt for lenge! Vi har hatt en god lørdagsfrokost her hjemme føre Mathias har satt seg ned med hjemmeeksamen! Så da er jeg så heldig å få Marita på besøk, vi skal som sagt gå oss en deilig tur og tilbringe lørdagen sammen! 😀

Men vi er jo kommet inn i en ny måned og det er Mai. Måneden er spekket med helligdager som betyr fri og det skulle vært en hel haug med konfirmasjoner og annet gøy som skulle skjedd nå den kommende tiden. Det blir det jo ikke noe av og vi går inn i en annerledes høytidsmåned med feiring av nasjonaldagen og full pakke! Men jeg har tro på at 17. Mai blir en bra dag uansett hvordan den blir! 🙂 De jeg syntes aller mest synd på i denne perioden er alle de som hadde planlagt et mai og juni bryllup, det skal godt gjøres å få til en perfekt dag for disse i denne perioden! Men jeg håper dere finner noen gode løsninger! <3

Bildene er fra fjorårets fest dag!

Og med dette ønsker jeg deg en superfin lørdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg