Mål for April!

Det er siste dag av Mars måned og det er på tide at vi er ferdige med denne måneden, som jeg skrev i går har den første delen av mars måned gått unna som normalt, men jeg må si siste halvdel har vært rar og veldig annerledes. Det har også gjort at måneden har gått litt tregere på enkelte dager.. Men jeg er klar for å ta imot en ny måned og gleder meg til å se hva den kommende tiden bringer! Før hver måned lager jeg en plan og setter meg noen mål for den kommende perioden.

♥ Vi har jo vært på tur og brukt primus nå i helga som var, denne har jeg et mål om at vi skal få til å bruke flere ganger i løpet av den kommende måneden. Våren er i full blomst og jeg håper på mange fine vårdager og dager vi kan få brukt ute i naturen.

♥ Gå langtur fem ganger i uka, dette målet har jeg satt meg da vi de siste to ukene har kommet oss ut døra og på langtur nesten hver eneste dag, det er så utrolig deilig for kropp og sjel. Disse turene kan kombineres med primusen eller så kan de gås på ettermiddagene.

♥ Vi har en garasje på toppen av bakken som er fult utstyrt som et treningssenter og denne garasjen skal definitivt bli brukt litt mer enn det jeg har gjort i det siste! Kroppen trenger litt styrke, så den må prøves ut litt mer! Håper faktisk på en tur opp i dag! 😀

♥ Jeg har også en plan for bloggingen og jeg må prøve å komme inn i rytme og rutiner igjen! jeg var jo veldig flink i januar, da tok jeg meg tid til bloggingen og jeg skal prøve å bli like flink igjen. For det er veldig gøy og jeg syntes også det er veldig gøy å se at du tar deg en tur innom for å lese! 😀  Her kommer også plan for dagen inn! Det å skrive seg en plan og gjennomføre den, det må til, spesielt de dagene jeg har hjemmekontor, da kjenner jeg at strukturen faller litt ut..

Dette var mine mål for april og noen skal gjennomføres allerede i dag og den kommende dagen i morgen! Du skal få høre mer om det i morgen! 😀 Så ønsker jeg deg en superfin tirsdagsettermiddag! 😀

Har du noen planer for april måned?

0 kommentarer

Siste innlegg