Mandag ble til torsdag

Heisann og god torsdag til deg! Her har uka sust av gårde, jeg har brukt dagene på å koble av og komme meg gjennom de så godt som overhode mulig, begynner å bli ganske lei ventingen nå og håper han snart vil komme ut av magen så vi kan kose oss med han alle sammen! Og ikke bare meg som kjenner tyngden og alle bevegelsene inni min mage!

Meg og Brage prøver å komme oss ut på en gåtur hver morgen, noen dager blir gåturen tidlig, mens andre dager trenger vi litt mer tid på oss før vi kommer oss ut døra, men en tur hver dag er vel godt for oss begge! Jeg har fått helt dilla på lydbok når vi er ute å går tur og akkurat nå er det bøkene til Lucinda Riley som står på lista. Allerede hørt ferdig den første av de syv søstre og er godt igang med bok nr. 2! Veldig deilig å kunne koble av med lydbok faktisk! Denne hører jeg også på når jeg er ute på lengre kjøreturer! 🙂

 

I går ble det middag ute på oss! Det er sjeldent vi gjør dette bare oss to, men utrolig koselig og deilig å slippe å lage maten selv! I går spiste vi ute på Kverneriet og gjett om burgeren var god! 😀

Ønsker deg en finfin torsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg