Mandag og litt oppsummering av helga

God mandag til deg! Her suser klokka av gårde og jeg har gjort svært lite til nå! haha, noen dager går klokka rett og slett bare ifra meg, men så er det også litt deilig! I dag er en dag jeg ikke trenger å lure på hva jeg skal “fylle” tiden med, den er jo borte før jeg i det hele tatt har tenkt tanken! I dag var planen å suse hjemme, jeg skal etterhvert få vasket litt klær og ryddet bort klesstativene med rent tøy fra i går. Så blir det vel en tur på butikken og handle inn for den kommende uka! 🙂 Vi prøver alltid å handle en dag i uka og ikke innom hver eneste dag, da dette tar tid og er i utgangspunktet en av de kjedeligste tingene jeg vet om!

Jeg har den siste uken brukt litt tid i garasjen på å få malt opp vugga som jeg henta hos kusina mi, den trengte litt omsorg og kjærlighet før den er klar for at en ny liten mini kan bruke den! Så endelig var det tid for å få den inn i stua, etter flere malingsstrøk og litt pussing, ble resultatet ganske så bra! 🙂 Ny madrass “fant” vi på loftet, valgte rett og slett å kutte opp madrassen vi kjøpte til bilferien vår i fjor, for det skjer vel ikke at vi kommer til å overnatte i bilen noen gang igjen! Så da var det greit at den kunne brukes til vugge, også skal Brage få ny madrass og soveplass bak i bilen! 🙂

I går hadde vi oss en tur til mamma og pappa på middag og deilig dessert, men det som er så greit med en tur på besøk hos mamma er at hun alltid har noe jeg trenger på lur! Så denne gangen ble det det dyne og pute til vugga og ikke minst et supersøte sengetøy som hun hadde handlet! 😀 Jeg koser meg med å rigge istand til den lille kommer om dagen og små ting faller sakte men sikkert på plass! 🙂

Ønsker deg en superfin mandag og start på uka! Her skinner sola så en må vel kanskje komme seg ut på en litt lengre gåtur med Brage også etterhvert! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg