Min første hengekøyetur

Heisann og god søndag ettermiddag til deg! I helga har vi gjort litt av hvert og på lørdagen gikk store deler av dagen med til en sinnsykt gøy opplevelse som virkelig har gitt mer smak! Vi brukte formiddagen på å få pakket sekker og handlet inn det vi trengte for den kommende natten ute under åpen himmel! 😀

Jeg har vel igrunnen aldri syntes det har vært veldig gøy med teltturer og soving ute i naturen, jeg har alltid trekt mot en hytte eller soving i båt med ordentlig tak over hodet, men i det siste har jeg sanket inn overnattingsutstyr til å kunne sove ute i naturen og da med hengekøye! Jeg kjøpte meg hengekøye i fjor og tenkte at den kom til å bli brukt, det ble den jo absolutt ikke med det første, men nå har den vært i bruk og som sagt dette har gitt mer smak!

Det å se andre legger ut bilder av at de er ute i naturen har gitt meg lyst til å prøve selv, og det å sove i hengekøye er litt annerledes enn å sove i telt, syntes nå jeg! Du kommer deg opp fra bakken, har relativt god plass i hengekøya og sover overraskende godt! 😀 Og det en må huske på er at dette er utrolig enkelt! 🙂 Vi tok bilen til et vann nær her vi bor, det var MANGE biler på parkeringen så vi tenkte egentlig at det ikke var plass, men tok oss en liten gåtur for å se og prøve før vi ga helt opp, vi fant en perfekt plass helt for oss selv, med god avstand til alle andre! 😀 Vi gikk kanskje 10 minutter, så ikke lange gåturen og kunne gå flere ganger for å få med oss alt dersom det hadde vært behov for det!

Det å våkne opp her var helt magisk og dersom du har muligheten og ikke har testet dette før bør du absolutt prøve! Det ga MERSMAK!! 😀
Ønsker deg en finfin søndag videre 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg