Min mening om denne:

Altså denne her er det veldig mange som drikker og legger ut annonser for.. Jeg har endelig tatt skrittet til å smake på denne. Jeg har igrunnen ikke vært så veldig fan av Redbull – syntes denne lukter veldig søtt og blir rett og slett kvalm og uggen bare av luka, så alle disse typene har jeg holdt meg unna. Men her om dagen fikk jeg muligheten til å smake, så Marita og jeg tok den med oss og skulle smake i ro og fred hjemme.

Lukta på den er ikke så gal som Redbull sine produkter, så det gikk faktisk an å ta den opp til munnen og smake på den. Og ved første slurk så var tanken hmm denne var ikke så gal, derfor tok jeg et par slurper til, noe som ga meg en litt ekkel ettersmak. Så ja det ble vel 5 slurker også var jeg ferdig med den.. haha, nei jeg er nok ikke den rette personen til å skulle snakke varmt om energidrikk.

 

Men jeg er litt spent på din mening jeg!

Hva syntes du om denne?

0 kommentarer

Siste innlegg