Min nye favoritt!

Reklame | Famme

Heisann! Jeg har funnet meg en ny favoritt når det gjelder treningstøy og denne er jeg blitt veldig glad i! Det kom til og med en ny pakke i posten i dag! Og det lover godt! 😀 Gleder meg til å prøve det nye settet også! Men i mellomtiden kan jeg friste dere med dette settet:

Bukse og langermet genser som er kort eller “stutt” som Mathias kaller det! Han syntes ikke den er helt perfekt, men jeg elsker den! Så deilig å gå i og hvis noen tenker at jeg ikke kan bruke korte gensere så får de bare tenke det! Jeg føler meg vell så da går jeg med det! 😀

Settet er fra FAMME, og jeg bare elsker det! Du får 10% avslag ved å bruke koden “Siljestifoss-10”
Det sitter som det skal, sklir ikke ned og det viktigste av alt er at jeg føler meg BRA i det! 😀

Ønsker deg en superfin fredag og start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg