Mine nyttårsforsetter

Heisann og god torsdag til deg! Hver gang vi går over i et nytt år, er alltid spørsmålet om en skal ha noen nyttårsforsetter eller ikke, men der jeg satt på flyplassen og tvinnet tommeltotter på tirsdagen poppet det opp en annonse på Instagram og jeg tenkte at dette er det verdt å hive seg med på. De sier det tar 66 dager å endre/forme en rutine og det er akkurat det jeg skal gjøre, jeg skal ikke gjøre så mye annerledes enn tidligere, men kanskje være enda mer bevisst min tankegang. Så da ble det en liten liste med nyttårsforsetter allikevel da.. Men som sagt ikke store endringene, det må være noen en føler at det er sjanse for å nå uten å snu livet opp ned og på hode… Så mine nyttårsforsetter er:

♥ Tøye grensene litt ekstra
♥ Gjøre noe nytt uten å nøle – det kan faktisk være gøy!
♥ Lese hver uke, ikke vente med pensum til uka før eksamen..
♥ Og fortsette å bygge selvtillit og selvfølelsen enda mer 🙂

Jeg kickstartet dagen i går med en deilig økt på mårran før jeg reiste på jobb, og den økta levde jeg godt på hele dagen! 😛 I dag har jeg fått med meg en kompis opp til Årdalsåsen så jeg gleder meg allerede til en deilig og forfriskende tur i ettermiddag! Skal bli deilig å få brukt kroppen på den måten også! 😀

Har du noen nyttårsforsetter?
Hva er dine treningsplaner for dagen?
Håper du får en superfin tosdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg