Mine tips til en god start på hverdagen!

Heisann! Jeg tenkte jeg skulle dele mine beste tips til en god start på dagen. Vi alle starter nok dagen ganske forskjellig, men jeg har noen tips til deg som føler at du kanskje burde startet dagen på en annen måte eller om du syntes hver morgen er helt grusom! Så skal du nå få noen tips til hvordan dagen kan bli litt bedre! 🙂

♥ Start dagen med et smil, før du går ut av senga!

♥ Ha gjort forberedelser kvelden i forveien, da slipper du unødvendig stress!

♥ Lag deg en spilleliste med favorittsangene som får deg til å smile og spill denne hver morgen mens du steller deg! 🙂

♥ Stå opp såpass tidlig at du har god tid, men ikke såpass god tid at det ender opp med dårlig tid! Jeg pleier å ha mellom 30 – 45 minutter på meg, da kommer jeg gjennom alle morgenrutinene på badet og spise frokost før jeg går ut av døra.

Håper disse tipsene kan hjelpe deg til en bedre start på hverdagen! 🙂
Ha en finfin dag! <3

0 kommentarer

Siste innlegg