Minner for livet

Reklame | Fotoknudsen

Heisann! Jeg har gått inn på et samarbeid sammen med Fotoknudsen og nå kjører de rabatter på hele nettbutikken! Jeg har selv vært bruker hos de en stund og er veldig fornøyd med produktene de leverer! Jeg har tidligere laget fotobøkene selv, skrevet ut bilder, klipt til og limt inn med tekst ved siden av, dette er det slutt på! Jeg har funnet en mye enklere løsning og det er nemlig å lage den kjapt og enkelt i Fotoknudsen sitt program! Bildene blir spart på og prosjektene kan lagres helt frem til du er ferdig med de!

Ved å bruke koden AAFF25ALLA får du 25% på hele nettbutikken! 😀 Trykk HER

Ved å bruke kode AWAFFBOK40 får du 40% på fotobøker! 😀 Trykk HER

Jeg syntes det er gøy å ha bildene i bøker, når de blir liggende på en telefon eller en harddisk og tatt vare på til senere bruk, så glemmer man å kikke gjennom de, med mindre man leter etter noe spesielt! Derfor pleier jeg alltid å lage fotobøker med bilder av de viktigste hendelsene i løpet av året! Og etter at jeg begynte å bruke Fotoknudsen sin nettside går dette utrolig enkelt og greit! Man laster opp de bildene en ønsker å bruke for så å legge inn på de sidene du ønsker. Det som er fint med Fotoknudsen er at du kan starte på et prosjekt og lagre til senere! I fjor ble det to fotobøker for året 2019, men i år tenker jeg det blir en litt større bok!

Har du laget fotobøker?

0 kommentarer

Siste innlegg