Mitt 2018

Heisann! Da nærmer vi oss veldig slutten på 2018 og det har vært et helt sykt år, jeg har reist, opplevd og ikke minst skaffet meg store mengder gjeld. Det har vært et år med mange oppturer og noen nedturer, men det er som regel alltid oppturene vi husker, alle smilene, alle gledene og alle de fine opplevelsene en har sammen med familie og venner. For å gjøre innlegget litt oversiktlig og greit trekker jeg frem 3 positive ting fra hver måned og et par bilder 🙂 På forhånd så beklager jeg for et langt innlegg, men lover at det ikke er så mye tekst 😛

Januar 2018
♥ Jeg bytta jobb ♥
♥ Flytta hjem igjen til Porsgrunn ♥
♥ Jeg møtte jentene jeg bodde sammen med i Australia igjen ♥

Februar 2018
♥ Kjøpt min aller først bil ♥
♥ Kommet ordentlig igang med trening, på treningssenter ♥
♥ Blitt utrolig godt tatt imot på den nye jobben og jeg føler meg hjemme ♥

Mars 2018
♥ Familien min, som alltid er tilstede og støtter meg ♥
♥ Hyttetur ♥
♥  Fortsatt treningsglede ♥

April 2018
♥ Sydentur med Marita ♥
♥ Sommerfølelsen er allerede kommet ♥
♥ Laga min aller første ostekake med suksess! 😀 ♥

 

Mai 2018
♥ Venner og familie ♥
♥ Gåturer i sola ♥
♥ Mitt aller første bad i 2018 ble tatt ♥

Juni 2018
♥ Konkurranseinstinkt – teste ut hvor fort kommer jeg meg opp ♥
♥ Såpebobler ♥
♥ Sette pris på de små tingene i livet ♥

Juli 2018
♥ Bursdagen min og den store feiringen ♥
♥ ertakelse av leiligheten min♥
♥ Topptur dilla har virkelig startet! ♥

August 2018
♥ Spillkveld ♥
♥ Toppturer ♥
♥ Gode venner ♥

September 2018
♥ Treningsglede og nytt treningssenter ♥
♥ Fjerning av mandler ♥
♥ Opplevelser ♥

Oktober 2018
♥ Egen jobb pc ♥
♥ Riga og hyttetur med jobben ♥
♥ Familieselskap ♥

November 2018
♥ Londontur ♥
♥ Venner ♥
♥ Reiser og opplevelser ♥

Desember kommer i et eget innlegg litt senere! Dette året har sust forbi og jeg gleder meg til å se hva 2019 har å by på! Det kommer helt sikkert til å bli like bra som 2018 har vært! Jeg har jo kjøpt meg både bil og leilighet i 2018 så håper vel utgiftene går nedover i 2019 og ikke at jeg legger til enda noe mer 😛 haha! Men man vet jo aldri!

Jeg håper du får en finfin lørdagskveld og koser deg masse <3

0 kommentarer

Siste innlegg