Monday morning!

God morgen og god mandag til deg! Det er tid for en ny uke og forhåpentligvis nye muligheter! Denne kommende uka håper jeg at jeg skal få til et par gåturer i løpet av uka, jeg har klart å få til to gåturer i forrige uke og kjenner at det gjør godt for kroppen min! 😀

Helga mi har vært veldig bra med tid sammen med familie og venninner, det er godt med noen sånne helger hvor en bare kan slappe av og nyte dagene og det har jeg virkelig gjort! 😀 Det har også blitt et nyvasket hus og det tror jeg er en av de deiligste tingene når det er gjort! Ordentlig drit å starte på jobben, men følelsen av nyvasket hus er digg! 😀 Gårsdagen startet med en båttur og gåtur opp til Slottsfjell i Tønsberg, etterfulgt av grilling med familien og tilslutt et digg bad før en kunne krype godt inn under dyna!

Jeg ønsker deg en superfin mandag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg