Møtte to fine mennesker i går! :-D

God morgen! Det er ENDELIG fredag!! Så utrolig deilig å endelig komme til den dagen i uken! Jeg skal ikke gjøre noenting i helgen tror jeg, bre ligge rett ut og slappe av! 😛 Neida blir nok noe, men svært lite er planlagt enda! 🙂 Meni går var vi jo som sagt på skolen og i lunsjen var det så utrolig mange mennesker i kantina, vi syntes det var mer enn normalt og plutselig går det opp for oss at det står to stykker på stand med en hel haug med bøker på. Dette er bildebøker så Silje og jeg MÅ bare bort å kikke og etter å ha stått der og kikka i bøkene en god stund gikk det opp for meg at forfatterne sitter i gangen på innsiden klar for å skrive i bøkene som vi kjøper, så da måtte vi inn å få bøkene signert og jeg bare MÅTTE ha et bilde sammen med de! 😀

Forfatterene er selvfølgelig Gro Dahle og Svein Nyhus

De har laget noen utrolig bra bildebøker, disse bildebøkene inneholder diverse viktige temaer i dagens samfunn. Barn som blir ekstra sinna, en far som blir sint og som er slem og rusproblemer i hjemmet er noen av temaene som finner plass i deres bildebøker. Jeg ELSKER bøkene fordi de er utrolig fine å bruke sammen med barna og ikke minst illustrasjonene inni bøkene er veldig bra! Bøkene “Sinna Mann”, “Snill” og “Håret til mamma” er noen av bøkene deres og de er knallgode til barnehagebruk syntes jeg, dersom en trenger hjelp innenfor temaene 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg