My Friday!

God morgen og god mandag til deg! Vi starter igang med den andre fulle uka i januar og uke 3 går i gang! Jeg har jo rett og slett ikke fått oppdatert dere så alt for mye i helga, så tenkte det var på sin plass å gjøre i dag! På fredagskvelden hadde jeg meg en tur til Moss for å besøke hu ene barndomsvenninna mi og det ble en utrolig hyggelig kveld!

Jeg var veldig spent på hvordan det ble og var vel i utgangspunktet litt sliten, på veien til ferja fikk jeg melding om at vi skulle ut å spise, det var jeg ikke helt klar for, jeg trodde vi skulle være hjemme hos henne og hadde kledd på meg en hettegenser – ja en fin hettegenser men allikevel ikke det jeg ville kledd på meg dersom jeg siste at vi skulle ut å spise, men jeg fikk se leiligheten deres og hu fant frem en genser jeg kunne låne så da reiste vi ut for å spise! 🙂 Noe jeg var utrolig glad for etterpå! 😀

Hun hadde valgt ut en plass på forhånd, og dette var en utrolig koselig liten plass i Moss med skikkelig sjarm over seg! Det het Cafè Riis. Her fant vi oss en sofaplass, bestilte oss mat og noe godt i glasset! Det ble god mat, sladder og cathing opp på det som hadde skjedd siden sist vi så hverandre! En sinnsykt fin kveld med venninnetid var akkurat det jeg trengte! 🙂

Jeg ønsker deg med dette en finfin mandag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg