Nå var det på tide!

Heisann! Det er blitt mandag og det har gått en uke siden sist jeg la ut et innlegg her. På denne uka har det igrunnen skjedd en del ting og jeg har vel vært innom de aller fleste humørene en kan ha, jeg har vært ganske irritert og lei siden blogg.no flyttet bloggen min og jeg ikke fikk logget inn, dette tok dessverre ganske mye lengre tid enn det jeg hadde tenkt så alle innleggene som skulle vært i uka som var ble det jo ikke så mye ut av. Men jeg er klar for en uke fylt med trening, blogging og jobb! 😀 Kanskje det dukker opp noen venner og litt familie også! <3

I forrige uke hadde jeg lesedager mandag og tirsdag og på onsdagen var det eksamen som gikk overraskende bra, så det var utrolig deilig. Godt å bli ferdig med den eksamenen og ta juleferie fra skolen, men pensum for våren er kjøpt og skal starte leseprosessen allerede i julen. Dette fordi jobb tar mye tid når hverdagen starter igjen og fordi jeg ønsker å være på forskudd og ikke etterskudd det kommende semesteret! 😀 Heng deg gjerne på! En studerer jo som regel noe som en selv syntes er interessant så hvorfor ikke prøve å kose seg og se på det som spennende å tjuvstarte på vårens pensumlitteratur 😀

På torsdag og fredag var jeg tilbake på jobb og det var utrolig deilig å se barna igjen og bare kose seg sammen med de, de to siste dagene av jobbuka! <3 Det er deilig å være tilbake på jobb denne uka og jeg gleder meg til alle de fine stundene sammen med resten av gjengen denne uka! 😀 Tenk det er snart jul! I dag har vi hatt Adventssamling med hele barnehagen, tenn lys sangen ble sunget og jeg blir varm i hele kroppen bare ved tanken <3

Jeg ser at dette blir et utrolig langt innlegg så tror jeg skal stoppe her og heller fortelle dere om helga i morgen! haha. Det kan jo bli litt mye for dere å fordøye! Men dere vet, jeg har jo ikke fått skravlet fra meg til dere på en hel uke og det har vært et savn, så det var godt å få melding om at bloggen er oppe og går igjen i dag! 😀

Jeg håper du har hatt en fin dag så langt og får en strålende kveld! 😀

 

2 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt det bra, og så deilig å være ferdig med eksamen! Jeg liker forresten innstillingen din om å starte leseprosessen snart. Den innstillingen hadde ikke jeg da jeg var student for å si det sånn, haha.
      Håper du får en fin kveld videre <3

      1. Tusen takk! <3 Og ja utrolig deilig å være ferdig! Hehe nei en har fort for å la pensumlitteraturen ligge til siste minutt, men får gjøre et forsøk denne gangen da! 😀

Siste innlegg