Når kroppen setter sin egen brems

Heisann og god torsdag kveld! Her har ikke formen vært helt 100 i dag og jeg har passet sofaen siden jeg kom hjem fra jobb! 🙁 Men av og til må man lytte til kroppen og roe det helt ned! Jeg håper denne kvelden er det som skal til så jeg får en bra start på helga i morgen for det gleder jeg meg til! 

Så jeg håper du har hatt en bedre dag og ettermiddag enn det jeg har hatt! 🙂 Her spilles Gossip Girl av og Home and Away står som neste på lista 😛 haha dør av meg selv. Men sykt digg med en kveld uten noen planer og bare sofaligging ;P Men skulle nå ønske at formen var fin her jeg ligger da 🙂

Diss bildene viser den andre siden av meg, hadde jeg tatt et bilde av meg selv i dag, hadde du fått sjokk for en usminket og sliten Silje er ikke et pent syn 😛 haha!

Ønsker deg en finfin kveld og håper den blir bra! 😀 <3

0 kommentarer

Siste innlegg