Naturrommet

Heisann! På jobb har vi funnet ut at vi skal bruke grupperommet vårt på avdelingen til naturrom, dette rommet skal fylles med materialer fra naturen og jeg gleder meg til vi er ferdige med å lage det til! Det er gøy å se hvordan barna reagerer og er i rommet sammen med disse type materialene!

Men for å få til et rom som dette har vi vært nødt til å være litt kreative og vi ansatte har måttet gjøre litt ekstra på fritiden for å få samlet inn materialer til rommet. I helga skal jeg få til ihvertfall en gåtur i naturen, hvor jeg også skal samle med meg litt fra naturen hjem og ta med på jobb til uka! Så det blir nok tur med sekk på ryggen og jeg håper jeg får samlet med meg en del materialer!

Disse materialene kan være alt fra mose, kvister, kongler, eikenøtter osv. Så her er det bare fantasien til oss som setter grenser! Men det blir ihvertfall en skogstur på oss i helga og ikke en gåtur i boligområdet! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg