NEI TIL DEPONI I BREVIK!

Heisann og god torsdag til deg! 🙂 Her skinner overhode ikke solen i dag og det bøtter ned med regn på utsiden, egentlig litt ok det også. Jeg hadde en plan om å skrive et eller to innlegg til dere i går, men det første ble bare halvveis skrevet. Men i går sov jeg ut og tror jeg sov 10 timer før jeg sto opp og stella meg. Så ble jeg med Mamma og Pappa på å gå i tog. Vi gikk i tog og demonstrerte mot Nei til deponi i Brevik. Det var utrolig mange som hadde stilt opp i Porsgrunn og det er godt å se at så mange er med på å demonstrere mot et utrolig viktig tema her i Grenland! 🙂

Så må jeg jo bare si at vi er utrolig heldige her i Norge som får gå i demonstrasjonstog på 1. Mai uten å bli dytta, slått og sparket slik som en ser i blant annet Frankrike. Det er helt vilt hvordan folk oppfører seg. Jeg mener at det må gå an å gå i tog og markere/ demonstrere uten at det skal bli fult slagsmål. Det var helt grusomt å se nyhetene i går kveld og hvordan 1. Mai som er Arbeidernes dag ble markert i andre land.

Vi avsluttet dagen med grilling og kake hjemme hos mamma og pappa i går og det ble en veldig fin 1. Mai. Jeg sovnet som vanlig på sofaen etterhvert mens de så på sommerhytta! 😛

Nå er jeg klar for torsdag og en proppfull dag, jeg startet dagen med en tur innom legen for blodprøve også er det en foreldresamtale igjen før jeg skal starte på jobb og ha kveldsmøte etterpå det! Godt det er fredag i morgen og tidlig vakt som vil si tidlig helg på meg! 😀

Ønsker deg en finfin torsdag!

 

0 kommentarer

Siste innlegg