NEI til deponi

Heisann og god lørdag! Mitt lille by, den byen og plassen som betyr så utrolig mye for meg, den plassen jeg alltid har elsket og følt meg trygg i, står i fare for å bli “deponi byen” dette er noe verken jeg eller veldig mange andre i Grenland ikke ønsker. Det er snakk om å legge et farlig avfallsdeponi under hele den fine byen jeg er vokst opp i. Og nå er det virkelig på tide å sette foten ned og si NEI! Til tirsdag den 26 mars kl. 17.30 blir det demonstrasjon i Brevik.

Nå gjelder det! Sammen kan vi stoppe regjeringens deponiplaner, men da må DU møte opp i Brevik på tirsdag 17:30! Ordførerne står samlet, er du med oss? Vi trenger hjelp til å spre budskapet, så del gjerne dette.

Posted by Robin Martin Kåss on Wednesday, March 20, 2019

Men jeg tror vi trenger alles hjelp til å spre ordet og kom gjerne og stå sammen med oss til tirsdagen.Oppmøtested er gamle rådhuset, bybroen og torvet.

0 kommentarer

Siste innlegg