New in!

Reklame | BrightSwimwear

Heisann! Jeg har fått ny pakke i posten og det er en av de søteste og fineste jeg har fått på lenge! Jeg måtte vente litt på den og når den endelig kom var det bare å få rivd av plasten og få åpnet pakken fort som fy!

Og det som gjømte seg inni denne søte innpakningen var selvfølgelig en ny badedrakt fra Brightswimwear! Jeg er helt forelsket og den er overhode ikke gjennomsiktig en plass! Så det er deilig! 😀

I´m in love, and you can find it HER!  Bruk koden “SILJE15” og få 15% avslag på badedrakt og bikini! Dette er ikke første produkt jeg bestiller herfra, jeg har en rosa bikini som jeg er veldig glad i og som jeg har brukt mye de to siste årene! Fargen holder seg bra og det samme gjør stoffet!

Ønsker deg en fin Lørdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg