New in my wardrobe! :-D

God morgen og god fredag til deg! Det er faktisk litt greit at det er fredag i dag og siste arbeidsdag før et par dager med fri, helga skal brukes til å lade opp til ny uke og fult kjør! Men jeg lovet dere jo bilder av klærne som kom i posten, så det skal dere selvfølgelig få, jeg håper dere vil se selv om jeg har brukt litt tid på å få lagt de ut til dere! 🙂

Jeg hadde Marita på besøk i helga som var og da tok hun en del bilder av meg! Så her kommer første antrekket av de nye klærne jeg har bestilt meg! Jeg har ikke fått klærne sponset. Men syntes det er gøy å vise frem noen nye sommer favoritter! Gleder meg til å bo i disse klærne denne sommeren! 😀

Skjørtet er grønt og genseren er grå, helt enkle begge deler, helt tidløse og passer perfekt uansett anledning! 😀 Kan enkelt stasjes opp med smykker og sko! 😀

Ønsker deg en superfin dag! 😀 og ikke minst start på helga! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg