New in part 2

Heisann og god mandag til deg! Det er duket for en ny uke og nye muligheter, jeg er spent på å høre hvordan det har gått for venninna mi i ettermiddag etter at de har åpnet skolen igjen for 1-4 klasse! Det skjer mye nytt om dagen og det er spennende å høre hvordan andre løser ting i denne spennende og annerledes perioden som vi er inne i! 🙂

Det fins mange tips og ideer der ute som er verdt å ta med seg, mye spennende og gøy som kan gjøres sammen med barna og hvordan andre løser praktiske ting som spising og aktiviteter! 🙂 Men jeg har jo vært på shopping og her kommer det et nytt antrekk! Jeg har vært å kikka på tilbud og funnet meg noen fine gensere og skjørt som jeg elsker allerede! 😀

Dette blomster skjørtet er kjøpt med tanke på sommeren! Jeg kan godt gå i bikinioverdel men syntes det er digg å få på meg enten en shorts eller et skjørt når jeg vandrer rundt hjemme eller på stranda! 🙂 Dette er også såpass tynt at det tørker fort som fy, dersom du har hatt deg et bad og har en våt bikinitruse under!

Genseren er allerede tatt i bruk gjennom helga og jeg gleder meg til å bruke den masse i tiden som kommer! 😀  Ønsker deg en superfin mandag! <3

0 kommentarer

Siste innlegg