New iPhone

Reklame | IdealofSweden

Heisann og god tirsdag til deg! Dagene går ganske så unna og vi nærmer oss slutten av Mai allerede! Det er ganske så sykt det! Men det skal sies at det akkurat nå er et år siden jeg prøvde SWAP for aller første gang og jeg var veldig spent på hvordan jeg kom til å trives med det! Jeg har alltid kjøpt mobil uten binding da jeg ofte ødelegger/mister telefonen når den nærmer seg halvannet år. Så i fjor gjorde jeg noe jeg aldri før har gjort nemlig å kjøpe telefon med SWAP. Altså betale ned på telefonen for hver måned som går samtidig som en betaler for abonnementet. Dette har fungert overraskende greit for min del og jeg er fornøyd med denne løsningen! 😀

Nå sitter jeg her og venter på at telefonene skal koble seg sammen og at alt innholdet mitt skal bli overført til den nye! Dette fungerer jo egentlig veldig bra når en har en iPhone og skal ha innholdet over på en ny iPhone så det er veldig deilig! 🙂 Slipper å gjøre spesielt mye selv og kan bare følge instruksene på telefonen! 🙂 Så i ettermiddag må jeg vel ta meg en tur ned til telenor butikken for å levere den gamle iPhonen min. Men jeg hentet telefonen i forrige uke, men siden jeg er en liten ulykkesfugl når det gjelder telefon, turte jeg ikke overføre og starte denne prosessen føre nytt deksel var kommet i posten og det kom i dag til mårra! 😀

Jeg har forelsket meg i dekslene fra IdealofSweden og de har også fått skjermbeskyttere så her får man alt man trenger til telefonen på en plass! 😀 Jeg har jo en del deksler til den gamle telefonen, disse får jeg prøve å selge eller gi bort til noen som trenger de! 😛 Men de har jo også fått inn mange fine nye varianter på dekslene sine og jeg fant min nye favoritt for å si det slik! 😀 Du kan enkelt finne dine nye favoritter hos IdealofSweden bruk koden “BBSILJES” og du får 15% avslag på handlekurven din! 😀

Så fornøyd med valg av deksel og farge på telefonen! 😀 Dette blir en lek!

Ønsker deg en superfin tirsdag! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg